Bądź na bieżąco !

Zapisz się do newslettera a otrzymasz:

×

Subskrybuj teraz !

Pomoc

1 KROK - Dodaj Usługę

Zaproponuj swoje usługi potencjalnym klientom wchodząc w panel „Konfiguracja” -> „Usługi”,

następnie „Wybierz usługę” -> „Dodaj usługę” np. masaż relaksacyjny, tłumaczenie z języka niemieckiego na język polski, wizyta notarialna czy rozmowa terapeutyczna.

Poniżej w „Danych usługi” można usługę opisać (np. masaż relaksacyjny gorącymi kamieniami, strzyżenie damskie, rozmowa terapeutyczna indywidualna/grupowa etc.), zaproponować orientacyjny czas trwania usługi, dodać liczbę pracowników wykonujących usługę (np. 2 pracowników wykonujących masaż relaksacyjny ciała), a także wstawić szablon np. przypominający o wizycie.

W „Powiadomienia/Wiadomości” można wstawić szablon np. z podziękowaniami za wizytę, przypomnieniem o wizycie itp., który automatycznie zostanie dostarczony we wskazanym czasie (np. 1 dzień po wizycie czy 30 minut przed wizytą).

2 KROK - Dodaj Wizytę.

Kiedy masz pierwszego Klienta zarezerwuj dla niego wizytę. W prawym górnym rogu naciśnij „Nowa wizyta”.

Wybierz usługę i dodaj Klienta dla nowej wizyty.
Wciśnij „Dalej”.

Wybierz termin usługi, ustaw powiadomienia.
Zapisz. Dodano usługę do systemu.

Pamiętaj że masz tylko 7 dni na uzywanie Aplikacji za darmo.Jeżeli po tym terminie nie doładujesz Swojego Konta, Aplikacja zostanie zawieszona i niektóre jej funkcje bedą zablokowane np. nie bedzie możliwe wysyłanie wiadomości SMS.

Recepcja to najważniejszy panel roboczy, miejsce gdzie masz aktualny podgląd na stan Twojego zakładu.
Jeden rzut oka i wiesz wszystko !
W sposób przejrzysty można obserwować wizyty zaplanowane na dziś.
Możesz sprawdzić trwające wizyty, ich czas trwania, nazwę usługi, imię klienta oraz godzinę rozpoczęcia.
Widoczne sa także wizyty niezaplanowane (tzw. zagrożone).
Umieściliśmy dla ciebie w Recepcji status wszystkich Twoich pracowników, abyś mógł łatwo sprawdzić w jakim stopniu zajęty jest dany pracownik.
Twój klient ma dzisiaj imieniny? Nie zapomnisz złożyć mu życzeń dzięki serwisowi informacyjnemu dostepnęmu w Recepcji.

Działy Recepcji to:

Trwające wizyty (zaplanowane)” – sprawdzisz tutaj wszystkie bieżące wizyty.

Wizyty na dziś (zaplanowane)” – to dział, gdzie jest umieszczony plan wizyt danego dnia.

Zagrożone wizyty (niezaplanowane)” – dział do którego trafiają wszystkie planowane wizyty w czasie, kiedy zakład jest nieczynny.

Zajętość pracowników” – lista dostępności pracowników.

oraz „Informacje na dziś” – dotyczące danego dnia.

Rachunek” ->

-> „Konto”.

Rachunek” -> „Daładuj konto

lub „Doładowanie konta”.

Rachunek” ->

->„Zakup pakietów”.

Rachunek” -> „Zmiana planu taryfowego”.

Wybierz odpowiedni plan taryfowy i naciśnij „Zmień”.

Konfiguracja” -> „Zakład”.

Uzupełnij dane o swojej Firmie.

Kalendarz” -> Kliknąć w dowolne pole na obszarze Kalendarza ->

-> „Godziny otwarcia zakładu

Należy zdefiniować godziny pracy Swojego zakładu aby wizyt nie umawiać w godzinach nocnych lub wczesno rannych.

Aplikacja nie pozwoli umówić wizyty jeżeli wizyta jest zaplanowana poza godzinami pracy zakładu lub zakład nie ma zdefiniowanych godzin pracy.

Aby dodać własną usługę wejdź w panel „Konfiguracja” -> „Usługi”,

następnie „Wybierz usługę” -> „Dodaj usługę”.

Konfiguracja” -> „Usługi” -> „Dane usługi”.

W „Danych usługi” można usługę opisać, zaproponować orientacyjny czas trwania usługi,
dodać liczbę pracowników wykonujących usługę (np. 2 -> dwóch pracowników
wykonujących masaż relaksacyjny ciała), a także wstawić szablon np. przypominający o wizycie.

W „Powiadomienia/Wiadomości” można wstawić szablon np. z podziękowaniami za wizytę.

Aby dodać własną konto pracownika w panel „Konfiguracja” -> „Pracownicy”,

następnie „Wybierz pracownika” -> „Dodaj konto pracownika”.

Następnie poniżej dodaj dane pracownika,

a także przypisz do niego usługi.

Konfiguracja” -> „Usługi” ->

-> „Powiązania usługi

W tym panelu można dodać listę pracowników zajmujących się daną usługą.

W prawym górnym rogu naciśnij „Nowa wizyta”.

Naciśnij „Nowy Klient”.

Albo

Wejdź do zakładki Klienci i naciśnij „Dodaj nowe konto

Klienci” -> „Klienci” ->

-> „Wybierz klienta” -> „Dodaj konto klienta”.

Poniżej uzupełnij dane klienta.

Możesz też dodać klienta do określonej grupy – na przykład Standard lub VIP.

Klienci” -> „Klienci” -> „Powiązania klienta”.

Wejdź w „Konfiguracja” -> „Szablony wiadomości”,

następnie „Wybierz szablon” -> „Dodaj szablon”.

Szablony umożliwiają tworzenie gotowych wiadomości które są później automatycznie generowane i wysyłane do Klienta.

Dzięki Tagom możemy automatycznie tworzyć całkowicie spersonalizowane wiadomości które wysyłane są do Klienta!. Wystarczy w treści szablonu umieścić odpowiednie Tagi aby Aplikacja wygenerowała np. taką wiadomość

Podziękowanie za rezerwacje wizyty:

Witaj $imie$ !
Dziękujemy za dokonanie rezerwacji w $nazwa$ .
Przypominamy że Twoja wizyta zaplanowana jest na $wizyta$.
Do zobaczenia!

Wiadomość którą otrzyma Klient:

„Witaj Krzysztof!
Dziękujemy za dokonanie rezerwacji w SPA Nałęczów .
Przypominamy że Twoja wizyta zaplanowana jest na 12:30 10-05-2017.
Do zobaczenia!”

Opis” - można opisać szablon do czego będzie
wykorzystywany np. „Szablon jest wykorzystywany do potwierdzenia wizyty”.
Ta opcja będzie widoczna tylko dla właściciela konta.

Treść wiadomości” – to wiadomość, którą otrzyma Klient SMS-em/emailem.
W treści szablonu można używać następujące tagi (personalizacja):

  • $imie$ - W miejsce tego tagu aplikacja wstawia imię klienta.
  • $nazwisko$ - W miejsce tego tagu aplikacja wstawia nazwisko klienta.
  • $nazwa$ - W miejsce tego tagu aplikacja wstawia nazwę zakładu.
  • $wizyta$ - W miejsce tego tagu aplikacja wstawia datę i godzinę wizyty klienta, która jest powiązana z tą wiadomością. Jeśli ta informacja nie jest dostępna, to tag jest usuwany.

Grupa klientów” służy do przyporządkowania klientów do poszczególnych grup.

W konsekwencji ma to ułatwić formę utrzymania klienta w Firmie.

Np. Można podzielić Klientów na „Chętni dalszej współpracy”,
„Trudni Klienci”, „Wegetarianie” – później łatwiej dostosowywać odpowiednio potrzeby do klienta.

Klienci” -> „Grupa klientów”.

Klienci” -> „Komunikacja z klientem”.

Należy określić parametry wyświetlania wiadomości – zakres czasu (data i godzina), następnie wybrać klienta.

W tym samym panelu można śledzić status wiadomości, czas wysłania i czas odebrania oraz samą jej treść.

Liczba pozycji na liście ograniczona jest do maksymalnie 100. Dobierz tak kryteria wyświetlania, by nie przekraczać tej wartości.

W prawym górnym rogu naciśnij „Nowa wizyta”.

Wybierz usługę i Klienta dla nowej wizyty. Wciśnij „Dalej”.

Wybierz termin oraz usługę. Zapisz. Dodano usługę do systemu.

Albo po prostu wejdź w zakładkę „Kalendarz” i kliknij w planowany termin wizyty!